::ReadBud:: Menimba Ilmu Sambil Buat Duit (READBUD PENIPU)

XPAYAH BUAT READBUD..DIA XBAYAR KAT AKU PUN..

Pernahkah anda mendengar satu program di mana kita akan dibayar dengan hanya membaca sedikit artikel setiap hari? Ya memang benar ada program seperti ini di mana terbukti program ini tidak pernah gagal dalam membayar ahli-ahlinya yang membaca artikel yang mereka beri setiap hari..Ya setiap hari..

Program ini dinamakan ReadBud ::Read, Rate & Cash::

Secara puratanya pihak syarikat ReadBud akan memberikan kepada kita sebagai ahli sekurang-kurangnya 10 artikel sehari untuk dibaca seterusnya memberikan rating bagi setiap artikel (berilah rating dari 1-5 bintang, tiada effect dalam payment pun). Setiap artikel akan dibayar secara purata sebanyak USD0.04-0.07 (lebih kurang RM 0.20 bagi setiap artikel). Bermakna anda boleh menjana pendapatan sekurang-kurangnya RM2 setiap hari..Sebulan sudah boleh dapat dalam RM60.Boleh guna untuk bayar broadband dah kan?

Bagaimana untuk menyertainya?

Ikuti langkah-langkah di bawah.

1. Register dengan klik di banner ini dahulu

readbud - get paid to read and rate articles

2. Bila sudah register,klik pada 'Interest'

3. Pilih topik-topik yang anda minat dan ingin baca. Ingat, mesti pilih 50 topik!!

4. Siap! Anda akan menerima pelbagai topik yang anda pilih.

5. Masa untuk membaca.. daa daa daa..

6. Lepas baca jangan lupa rate setiap artikel tu (1-5 bintang pada bahagian bawah)

7. Boleh padam artikel yang sudah dibaca dan diberi rating.

8. Kemudian klik pada 'Open Article' untuk baca artikel seterusnya.

Mudah kan nak buat duit dalam internet? Kita je yang kena keluar sedikit usaha mencari peluang..

AMARAN..anda tidak akan jadi kaya dengan mengikuti program ini.Ini bukan Skim cepat kaya.Kalau nk cari duit poket tu bolehla... :-)

p/s: Anda boleh withdraw duit anda bila dah cukup USD50 (RM160 kalau ikut rate semasa post ini ditulis). Biasanya 50 hari dah boleh dapat USD50..mudah je kan?hehe...try je,program free dan terbukti memang dapat duit..


Protected 
by Copyscape Duplicate Content Tool

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Aku juga bisa mencium bau SCAM dengan readbud dan sepenuhnya setuju dengan zeeky di sini. Baca pengalaman saya untuk menjauh dari Readbud.com

    Saya telah menjadi anggota selama dua bulan sekarang. Awalnya artikel yang dilayani adalah 14-18 per hari, kemudian turun ke 10-12 per hari. Sekarang kurang dari 3 artikel per hari. Ini hanya taktik untuk menunda pembayaran scammer. Jujur paymasters tidak memerlukan minimal $ 50 sampai kas keluar. Tidak ada forum di situs bagi pengguna untuk berinteraksi, semua faktor yang mengarah ke scam. Berhati-hatilah.

    Pengalaman saya dengan account readbud dalam dua bulan terakhir adalah membuang-buang waktu. Aku punya dua koneksi broadband & dua pc di rumah. Kedua saya & account istri saya bersikap dalam cara yang sama yaitu artikel dilayani berkurang sebagai laba naik.

    Meskipun account kedua dibuka sebulan yang lalu, sejumlah artikel dilayani untuk account baru 14-16 bulan terhadap account lama saya (rata-rata pada 80-10 artikel). Pikiran Anda kepentingan artikel yang identik dalam kedua account. Jadi mengapa harus satu account mendapatkan artikel lebih banyak? Bahkan perbedaan penghasilan adalah $ 16 antara account saya dan wifes account. Sekarang saya / c adalah di $ 37 & wifes account saya di $ 34.

    Pada tingkat ini akan memakan waktu sekitar tiga bulan (0.15cents x 90days = $ 13.5) untuk mencapai pembayaran sebesar $ 50. Ini adalah asumsi readbud.com yang akan terus melayani artikel. Saya memiliki keraguan yang serius saya. Dalam setiap kasus saya tidak tertarik membuang-buang waktu futhur untuk 0,10-0,15 sen remeh sehari-hari hanya untuk mencapai cashout.

    Terbaru dalam taktik scammer oleh readbud.com adalah pesan ini yang ditampilkan ketika login ke account saya "readbud saat ini mengalami peningkatan layanan utama, maka jumlah artikel yang Anda terima akan terbatas"

    Pesan ini sekarang muncul selama lebih dari seminggu ini. Lebih dari satu minggu untuk upgradation Server!
    Readbud.com harus berpikir bahwa pengguna bodoh lengkap.

    Saya ambil adalah JANGAN buang waktu Anda di belakang readbud.com Ini adalah SCAM lengkap.

    ReplyDelete
  3. Readbud ni penipu ker??
    aku tgh servey lg sape yg dah cash out
    duit readbud ni..

    ReplyDelete